2010. augusztus 24., kedd

Ave Savaria

Ismét eltelt egy év, én pedig a Savaria karnevál keretein belül újra a nagy közönség elé merészkedtem. Az idén csak három napig, péntektől vasárnapig pakolgathattam kis csecsebecséimet nap mint nap fel az ágakra és le az ágakról, lassan sportot űzve ebből a dologból. De ami mégis elmaradt, az a Szombathelyen oly nagy gyakorisággal előforduló szél, ami az idén kegyelmet adott nekem, és nem borította fel fél óránként nehezen megkomponált ékszeres faágaimat. :) Így mindentől zökkenőmentesen élvezhettem a karneváli forgatagot és a felvonulást, amit ugyan még "csak" háromszor láttam, de mégis minden alkalommal lenyűgöznek a jelmezek és az udvarló gólyalábasok. :)
De ami mégis a legnagyobb örömet jelentette számomra azok Ti voltatok, akik nagy mosollyal és érdeklődéssel közelítettetek standunk felé, ezzel is jelezve, hogy talán nem teljesen feleslegesen süttetem magamat a napon. :) Így ez úton is szeretném megköszönni Nektek az élményt, amit három napon át nyújottatok és remélem, nem ez volt az utolsó, hogy kölcsönösen örülhettünk egymás boldogságának. Köszönetképp néhány kép a karnevál emlékére, és remélem, jövőre ugyanitt, ugyanekkor talákozom Veletek.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos... kérdezhetek valamit? Rajz szakos vagy?

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen a hozzászólást. Nem, én kézműves szakos vagyok hivatalosan, egész pontosan festett-nyomott textil szakirányon tengetem az életem..:)

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm az élményt, láttam az ékszereidet élőben is a karneválon, varázslatosak!

    VálaszTörlés