2010. augusztus 18., szerda

Az első...

Az anyukám mindig azt mondta, úgy illik, hogy először bemutatkozunk. Így most is, mint már oly sokszor az életben, igazat kell adjak neki - még ha néha kissé nehezemre is esik belátni, hogy már megint okosabb volt nálam.
Nos, a nevem Kiszely Noémi. De ami még ennél is fontosabb, hogy szeretem a családomat, mindig meghatódok, mikor hosszú idő után újra látom a Köröst, amiben gyakorlatilag a gyerekkoromat töltöttem, na meg a gátat, amiről olyan sokszor gurultunk le, egyenesen bele a csalánosba. :) Minden vágyam egyszer eljutni Toszkánába, amire minden évben mag is kapom az ígéretet: majd jövőre. Szeretem még ezen kívül a hasamat, a Szaffit, a virágboltokat, a piacokat, a biciklizést, a Jó barátokat, minden kóbor kutyát és macskát, a lakberendezési magazinokat és a deko tv-t, a szép tárgyakat, az ékszereket és a horgolást...és meg is érkeztünk oda, amiért ez a blog valójában megszületett.
A horgolással néhány évvel ezelőtt egy ruhaboltban találkoztam, méghozzá egy kis kabátka díszítéseként, amivel rögtön örökre szóló szerelem köttetett. Ez volt az a pont, amikor eldöntöttem: nekem is meg kell tanulnom horgolni. Eleinte nem is tudtam, mi célból és miért teszem, de egyszer csak, egy isteni szikrától vezérelve úgy határoztam, hogy ékszereket fogok készíteni belőle. Azóta pedig nincs kiút, nem tudok szabadulni ettől a hóborttól, sőt, azt hiszem, egyre mélyebbre ásom magamat benne...:)
Azt hiszem, erről nyernek tanúbizonyságot azok a képek is, amiket most szeretnék megosztani veletek és remélem, hogy nektek is annyi örömöt fognak okozni, mint amennyit nekem okoz mindig...



3 megjegyzés:

  1. Most találkoztunk a Savaria Karneválon. Már ott is megcsodáltam a munkáidat....Nagyon szépek, ötletesek!!Várom a folytatást . :O)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűűűek a munkáid! Imádom a fülbevalóimat, amit tőled vásároltam. Fel is tettem a blogomra.
    Még biztosan jelentkezem...

    VálaszTörlés
  3. :):D:D Kiszi..:)
    ügyi vagy..:):D

    VálaszTörlés